RSS

harga sabar

12 Feb

sabar..

mahal sungguh harga mu..tinggi nilai mu..tp bila kau ada di sampingku….kekuatan itu ada…bila kau hilang…longlai tubuhku..

 

duhai sabar..

aku amat memerlukan mu di saat ini

namun..

kenapa nilai mu sungguh tinggi?

 

sabar

datang mu ku pinta

pergi mu ku tangisi

kerana

aku tak tau

bila kau akan bersama ku lagi…

 

duhai sabar.

jiwaku kacau

hati galau

namun kau tetap cuba memujuk diriku

 

sabar

aku perlukan mu

aku mahukanmu

namun

mengapa mahal sungguh hargamu

terlalu perit untuk aku membelimu

 

jika ada sesiapa yang memahami

silalah baca..tapi jangan komen

kerana komen itu hanya akan menambah perit dalam jiwa ku

cukuplah ‘like’ sahaja

 

sabar

bengkak mataku

luluh hati ku

tapi..bagaimana harus aku bertahan wahai sabar

 

S.A.B.A.R

lima hurufmu,

dua suku katamu

namun,

ringkas bagaimanapun..nilaimu

tetap mahal!

 
Leave a comment

Posted by on February 12, 2012 in Luahan

 

Leave a Reply

 
